AURUS Pokladňa Mobile

Umiestnenie: Pokladňa - Číselníky

Funkcia, kde sa nastavuje kto môže používať externé nahrávanie pokladničných dokladov cez mobilnú aplikáciú AURUS Pokladňa Mobile , ktorá umožňuje rýchle a jednoduché skenovanie QR kódov z pokladničných dokladov (eKasa účteniek)

Postup:

Pre sprístupnenie funkcionality je potrebné vykonať nastavenie priamo v tomto okne a zároveň v mobilnej aplikácii.

Nastavenie v module POKLADŃA - Prvotná registrácia a zverejenie

  • zakúpiť okno AURUS pokladňa Mobile
  • zaregistrovať hlavného užívateľa (administrátora) v okne AURUS Pokladňa Mobile v programe AURUS Ekonomika. Zaregistrovanie prvého hlavného užívateľa (administrátora) možno vykonať aj cez mobilnú aplikáciu a následne sa prihlásiť v okne AURUS Pokladňa Mobile v programe AURUS Ekonomika , ale urobiť prvotnú registráciu sa odporúča robiť priamo v tomto okne.
  • pri registrácii bude užívateľ vyzvaný potvrdiť registračný e-mail a  po jeho potvrdení je registrácia hlavného užívateľa ukončená. 
  • Následne môžeme zverejniť inštaláciu podniku pre ďalších užívateľov. Po zverejní inštalácie sa v okne zobrazia základné údaje o podnikovej inštalácii, kde pre nových užívateľov mobilnej aplikácie, ktorí budú priamo skenovať a nahrávať bločky je najdôležitejší údaj ID PODNIKU ( 10-miestne zvýraznené číslo), ktoré bude potrebné zadať v mobilnej aplikácii AURUS Pokladňa Mobile po úspešnej registrácii užívateľa

Nastavenie v mobilnej aplikácii AURUS Pokladňa Mobile

  • stiahnuť si z GOOLE PLAY alebo APPLE STORE aplikáciu AURUS pokladňa Mobile
  • pri prvom spustení zaregistrovať užívateľa. Počas procesu registrácie, kde užívateľ napíše svoje registračné údaje ako meno, e-mail a heslo, bude na daný mail zaslané notifikačné potvrdenie. Po kliknutí na odkaz v notifikačnom potvrdení bude registrácia úspešne ukončená.
  • užívateľ sa následne môže prihlásiť do mobilnej aplikácie
  • následne treba prejde do menu Nastavenie (ozubené koliesko v pravom dolnom rohu)
  • kliknite na podnik a vyberte možnosť Pripojiť sa k podniku a zadajte ID podniku. Sem zadáte 10-miestne číslo podniku, ktoré vám zverejní hlavný užívateľ (administrátor)

Upozornenie:
Novozaregistrovaný užívateľ ešte nemá možnosť skenovať a nahrávať bločky, ale musí čakať na schválenie prístupu od hlavného užívateľa (administrátora). Po schválení prístupu administrátorom je potrebné sa z mobilnej aplikácie odhlásiť, znova prihlásiť a následne si užívateľ v menu Nastavenia môže skontrolovať, či mu bol priradený podnik, do ktorého bude skenovať bločky.

  • ak chcete vymazať účet užívateľa v mobilnej aplikácii postačuje prejsť do menu Nastavenia → Upraviť profilVymazať účet. Tu potvrdíte svoje heslo, ktorým sa prihlasujete do mobilnej aplikácie, zaškrtnete voľbu Rozumiem, že táto akcia je nevratná a potvrdíte VYMAZAŤ ÚČET

Nastavenie v module POKLADŃA - schválenie užívateľov a dodatočné nastavenie

  • v prípade, že sa registroval nový užívateľ v mobilnej aplikácii je potrebné jeho schválenie, ktoré vykonáte kliknutím na tlačidlo Nový užívateľ
  • v zobrazenom okne je možnosť Schváliť žiadosť prípadne Zamietnuť.

Poznámka:
Počas procesu schvaľovania užívateľa je možné zadefinovať aj osobné číslo / čísla. Tento údaj sa bude automaticky predpĺňať pri spracovaní naskenovaného bločku v okne Pokladničné doklady

  • v prípade, že chcete zrušiť prístup užívateľovi mobilnej aplikácie skenovať bločky do podnikovej inštalácie, prístup mu jednoducho odoberiete tak, že klikne pravým tlačidlom myši na záznam v tabuľke Ostatní užívatelia mobilnej aplikácie a potvrdíte možnosť  Zrušiť prístup.